Facebook зупинив усю політичну рекламу в Україні

Facebook зупинив усю політичну рекламу в Україні

Facebook, який раніше говорив про посилення правил розташування політичної реклами, з 20 березня призупинив усю подібну рекламу в межах своєї соціальної мережі на території України до моменту верифікації її замовників – повідомляє yes-lutsk за інформацією Інформаційного агентства «Українські новини».

З цього моменту у замовників, які намагаються опублікувати рекламу матеріалів на політичну тематику, соціальна мережа Facebook запрошує посвідчення особи. Не дивлячись на те, що рекламу оплачують за допомогою банківських карт, на яких й так вказується власник – фізична чи юридична особа, замовники все-одно повинні відправляти свої посвідчення.

Окрім того, усі документи, інформація в яких вказана українською мовою, не приймаються, тож паспорт громадянина України для верифікації не підійде. Верифікуватися можна за допомогою закордонного паспорту чи водійських прав міжнародного зразка. Окрім того, соціальна мережа повідомляє, що процедура підтвердження триватиме від 48 до 72 годин.

Також це нововведення стосується усіх суспільно-політичних видавництв, рекламних агентств й інших учасників медіаринку, які просувають свої матеріали за допомогою мережі Facebook.

За допомогою таких обмежень компанія здійснює перешкоду можливим впливам за допомогою соціальних мереж на виборчий процес. Відтепер оголошення рекламного характеру, які можуть стосуватися українських виборців, у мережі Facebook зможуть публікувати тільки ті рекламодавці, які знаходяться безпосередньо в Україні.

Нагадаємо, що з 21 березня 2019 року правоохоронці перейшли в посилений режим несення служби у зв’язку з виборами президента України. Задля безпеки залучили понад 134 тисячі представників правоохоронних органів. Також радник міністра МВС закликає кандидатів «грати за правилами» й у випадку поразки утриматися від провокативної поведінки.